به نام تک نواز و تک آفریننده گیتار عشق
به نام تک نواز و تک آفریننده گیتار عشق
این وبلاگ برای همه آدم ها مطلب داره امیدوارم خوشتون بیاد.


ببینید و قضاوت کنید

بله دوستان تعجب نکنید این جا ایران است و این بازیگرانی هم که مشاهده میکنید ایرانی هستند.این عکس ها مربوط به خانم ها رعنا آزادی ور و تینا آخوند تبار است.شما خودتان قضاوت کنید که در کدام یک از این عکس ها ما الگوی ایرانی اسلامی را مشاهده میکنیم؟ تازه این عکس هایی که انتخاب کردم تنها نمونه کوچکی از هزاران مورد است که من و شما بهتر میدانیم.من نمیدانم کسانی که برای بازیگری در ایران انتخاب میشوند را چه کسانی انتخاب میکنند و چه اهدافی هم از این انتخابات مغرضانه دارند من فقط این را میدانم که بازیگرانی به صد درجه بهتر و برتر وجود دارند که فقط به خاطر اهداف خودشان به عنوان داور در مسابقات تأتر مختلف به عنوان داور انتخاب میشوند و بازیگرانی که حقشان انتخاب شدن است را انتخاب نمیکنند.آخر چرا ما باید فقط به تیپ و ظاهر افراد نگاه کنیم و افرادی که برای گیشه تماشاگر جذب کن هستند را انتخاب کنیم.آخر چرا به قول سهراب چشمهایمان را نمیشوریم و جور دیگر نمیبینیم.شما کافی است خانم آزادی ور را در عکس بالا که در خارج از کشور گرفته شده نگاه کنید.آخر این چه وضع لباس است که این خانم در خارج از کشور دارند.آیا واقعا این الگوی یک بازیگر مسلمان  و شیعه است.از توصیف عکس خانم آخوند تبار که بهتر است بگذرم.فکر کنم اگر به ایشان اجازه دهند از فردا با لباس راحتی در صحنه فیلم ها حاضر مشوند.اینقدر با این کارها چهره جامعه فرهنگی کشور را خراب نکنید.اینقدر راحت با آبروی یک ملت بازی نکنید.شما شیعه علی (ع) هستید.اینقدر با این کارها تن امام زمان را نلرزانید.چرا جوان ها را منحرف میکنید؟چرا هر کاری میخواهید انجام میدهید.خدا عاقبتتان را ختم به خیر کند


نظرات شما عزیزان:

p
ساعت13:37---7 خرداد 1390
با سلام
وبلاگ " پرواز به سوي آزادي " به روز شد
با افتخار دعوتيد


MORTEZA
ساعت19:50---6 خرداد 1390
سلام دوست من

در مورد بعضی از بازیگران زن با تو موافقم اما نمی دونم کی اینهارو به عنوان الگوی اسلامی میشناسه که تو می گی. در مورد خانم تینا آخوند تبار که من کل عکساشو دارم شاید روی وبلاگم هم گذاشته باشم به غیر از آرایش چیز دیگه ای ندیده در ضمن این کلاه سرشه موهاش نیست. موفق باشی به وب منم سر یزن بی معرفت


parham
ساعت19:29---28 ارديبهشت 1390
با سلام
وبلاگ " پرواز به سوي آزادي " به روز شد
با افتخار دعوتيد


joker
ساعت23:46---24 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیزم
نظر لطفته وب شما هم خیلی باحاله
منم با افتخار لینکت کردم
موفق باشی


یاسمن
ساعت14:03---17 ارديبهشت 1390
سلام.
اینکه رک حرف میزنم خیلی وقتا کار دستم داده و میدهآخه بعضی آدما جنبه ی انتقاد سریع رو ندارن
باشه مرسی روی کمکتون حساب میکنم
اگه دوست دارید تعریف کنید گذشتتون رو من همیشه چندساعت 1 بار نظراتمو چک میکنم


یاسمن
ساعت18:38---16 ارديبهشت 1390
هیچی.گفتم که این مسئله کاملا شخصیه.آدرس مدرسه بعدا بهتون میدم،فعلا قاط زده،توی سایت مدرسه آیین نامه هستش
ببین کجاش نوشته موهاتون رو نباید ببافید.به من بگید.من همین آیین نامه رو امضا کردم


یاسمن
ساعت14:07---15 ارديبهشت 1390
سلام.نظرتون رو خوندم،اتفاقا میخواستم درست و حسابی سر فرصت جواب بدم.کارهام زیاده نتونستم جواب بدم.

شما که مدعی اخلاق هستی چرا زود قضاوت کردی؟

در مورد موضوع مدرسه:من همیشه تعادلم رو حفظ میکنم و هیچوقت قوانین رو زیر پا نمیذارم و اون روز هم مقنعه رو سرم بود و موهام هم زیر مقنعه بود و اصلا هم مشخص نبود.اینکه ایشون فهمید بخاطر اینه که چشماشون تیزه.بهرحال مدل مو کاملا شخصیه

لینک شدید،لطفا منوبا اسم عنوانم لیک کنید


بهاره
ساعت17:31---11 ارديبهشت 1390
باور نكردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 11 ارديبهشت 1398برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
meysam.gitar_2012@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

داستان
داستان عاشقانه
اندکی تامل
ببینید و قضاوت کنید
درباره شهید رجایی
شعر
اشعار عاشقانه
نکات مفید
نکات خانه داری
حرف
حرف دل

 

مسافر انتظار

 

ارديبهشت 1390

 

گلایه
سلام اما چه سلامی...
مسابقه پیامکی شهر من
معطر نمودن فضای خانه
از شهید رجایی چه میدانید؟
داستان زندگی دوست من قسمت دوم
ببینید و قضاوت کنید
شعر «خنده مستانه»از رهی معیری
داستان زندگی دوستم قسمت اول
خیس بارون...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسافر انتظار و آدرس mosaferentezar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با من بمان
سوژه خنده
شهیدان افتخار این ملتند
پرواز به سوی آزادی
ماهواره زنده-عکس جدیدو...
شعر و آکورد گیتار
حرف دل
ஜLiveღLoveღLaughஜ
من زهره 20 سال دارم
کتاب غذای روح بشر
عکس ها
امید رستگار(صدای پنهان)
شعبه 2 دفتر خاطرات من
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

داستان عاشقانه
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 32624
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 32624
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->